Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Хавкіна Л. М. 
Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29
  Повний текст PDF - 111.339 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хавкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хавкіна Л. М. Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського