Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Хавкіна Л. М. Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хавкіна Л. М. Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |