Наукова періодика України | Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України | ||
Чорний О. Маркетингова комунікаційна політика в політичних комунікаціях: конвергенція і розрив двох теорій і практик / О. Чорний // Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України. - 2013. - Вип. 4. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2013_4_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чорний О. Маркетингова комунікаційна політика в політичних комунікаціях: конвергенція і розрив двох теорій і практик / О. Чорний // Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України. - 2013. - Вип. 4. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2013_4_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |