Наукова періодика України Менеджер


Храпкіна В. В. 
Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств / В. В. Храпкіна, К. В. Кузнєцова // Менеджер. - 2019. - № 2. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2019_2_7
  Повний текст PDF - 812.222 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Храпкіна В.
  • Кузнєцова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Храпкіна В. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств / В. В. Храпкіна, К. В. Кузнєцова // Менеджер. - 2019. - № 2. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2019_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Храпкіна Валентина Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського