Наукова періодика України | Менеджер | ||
Храпкіна В. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств / В. В. Храпкіна, К. В. Кузнєцова // Менеджер. - 2019. - № 2. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2019_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Храпкіна В. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств / В. В. Храпкіна, К. В. Кузнєцова // Менеджер. - 2019. - № 2. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2019_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |