Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Безпалько І. Р. 
Організація та впровадження практики маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 2. - С. 180–187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_2_21
Визначено, що маркетингова діяльність на вітчизняних видавничо-поліграфічних підприємствах сьогодні характеризується фрагментарністю, відсутністю системних маркетингових досліджень та розвиненої інформаційної системи, а це ускладнює адаптацію цих структур до мінливих умов ринку. Встановлено, що маркетинговий аудит, як комплексний та системний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, є ефективним засобом управління маркетингом підприємства і контролю за його результатами. Розглянуто особливості організації та впровадження практики маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах, визначено місце та роль аудиту маркетингу в системі управління підприємством із позицій маркетингового планування і маркетингового контролю. Здійснено структуризацію процесу маркетингового аудиту з визначенням застосовуваних методів на кожному етапі, враховуючи специфіку видавничо-поліграфічної діяльності. Обгрунтовано доцільність застосування практики здійснення маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах з метою поліпшення їх господарського становища та підвищення конкурентноспроможності.
  Повний текст PDF - 323.954 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Безпалько І.
  • Базилюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Безпалько І. Р. Організація та впровадження практики маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 2. - С. 180–187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_2_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Безпалько Ірина Романівна (економічні науки)
  • Базилюк Володимир Богданович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського