Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Огаренко Т. О. Соціально–комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) / Т. О. Огаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 272–280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Огаренко Т. О. Соціально–комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) / Т. О. Огаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 272–280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |