Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Огаренко Т. О. 
Соціально–комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) / Т. О. Огаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 272–280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_36
  Повний текст PDF - 306.704 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Огаренко Т.
  • Зоська Я.
  • Бессараб А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Огаренко Т. О. Соціально–комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) / Т. О. Огаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 272–280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бессараб Анастасія Олександрівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського