Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Щерба О. І. Прив’язаність споживачів до товарної марки та пошук ними різноманітності / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 1. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щерба О. І. Прив’язаність споживачів до товарної марки та пошук ними різноманітності / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 1. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_1_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |