Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Скочинець О. І. Електронні медіа в контексті їх залучення до реалізації акцій книжкової промоції: спроба типологічного аналізу / О. І. Скочинець // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_23 Розглянуто особливості книжкової промоції в електронних засобах масової комунікації, проведено типологічний аналіз теле- та радіопрограм з погляду висвітлення в них книжкової тематики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скочинець О. І. Електронні медіа в контексті їх залучення до реалізації акцій книжкової промоції: спроба типологічного аналізу / О. І. Скочинець // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |