Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Конюхов С. В. 
Міф як засіб маніпуляції в рекламі ЗМІ / С. В. Конюхов, Д. Ю. Бедернічек, О. Ю. Шлома, О. М. Василишин // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_19
Проаналізовано особливості маніпуляції свідомістю мас у мові реклами. Розглянуто міф як один із засобів маніпуляції. Виділено різні міфологеми, у тому числі й ті, що апелюють до життєвих стереотипів і пріоритетів, які склалися в середньостатистичного українця. Встановлено, що рекламісти найчастіше використовують міфологеми сім'ї, чоловічого та жіночого начала як об'єктів романтичного ставлення, міфологеми різних духовних цінностей, уявлень. На конкретних прикладах показано, яким чином здійснюється маніпулятивний вплив на психіку людини.
  Повний текст PDF - 353.474 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Конюхов С.
  • Бедернічек Д.
  • Шлома О.
  • Василишин О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Конюхов С. В. Міф як засіб маніпуляції в рекламі ЗМІ / С. В. Конюхов, Д. Ю. Бедернічек, О. Ю. Шлома, О. М. Василишин // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського