Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Ковба Ж. 
Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії / Ж. Ковба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_25
Проаналізовано сучасний стан видання масових літературно-художніх серій. Виявлено проблемні ситуації, недоліки управління маркетингом під час вибору стратегії та тактики. Запропоновано модель маркетингового менеджменту пріоритетної стратегії фокусування.
  Повний текст PDF - 1.428 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковба Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковба Ж. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії / Ж. Ковба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського