Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Ковба Ж. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії / Ж. Ковба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_25 Проаналізовано сучасний стан видання масових літературно-художніх серій. Виявлено проблемні ситуації, недоліки управління маркетингом під час вибору стратегії та тактики. Запропоновано модель маркетингового менеджменту пріоритетної стратегії фокусування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковба Ж. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії / Ж. Ковба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |