Наукова періодика України | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки | ||
Нікульча В. А. Сучасна концепція маркетингу взаємовідносин у діяльності підприємств / В. А. Нікульча // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2012. - № 21. - С. The Modern Concept of Marketing Relationships in Business Enterprises 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2012_21_10 Висвітлено питання сутності та використання концепції маркетингу взаємовідносин підприємствами. Проаналізовано основні характеристики та управлінські підходи маркетингу взаємовідносин. Визначено переваги підприємств, що застосовують концепцію маркетингу взаємовідносин, та обгрунтовано її необхідність застосування на торговельних підприємствах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нікульча В. А. Сучасна концепція маркетингу взаємовідносин у діяльності підприємств / В. А. Нікульча // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2012. - № 21. - С. The Modern Concept of Marketing Relationships in Business Enterprises 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2012_21_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |