Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Гордієнко І. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі методу аналогії у навчанні математики та фізики / І. В. Гордієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гордієнко І. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі методу аналогії у навчанні математики та фізики / І. В. Гордієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |