Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Гордієнко І. В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі методу аналогії у навчанні математики та фізики / І. В. Гордієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_11
  Повний текст PDF - 284.573 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гордієнко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гордієнко І. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі методу аналогії у навчанні математики та фізики / І. В. Гордієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гордієнко Ігор Володимирович (економічні науки)
  • Гордієнко Ірина Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського