Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Багорка М. О. 
Розроблення альтернативних маркетингових стратегій за видами органічної продукції / М. О. Багорка // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(1). - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24%281%29__8
  Повний текст PDF - 390.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багорка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багорка М. О. Розроблення альтернативних маркетингових стратегій за видами органічної продукції / М. О. Багорка // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(1). - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24(1)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багорка Марія Олександрівна (1974–) (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського