Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Блажей І. О. Екологічний брендинг як невід’ємна частина концепції сталого розвитку суспільства / І. О. Блажей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 22(1). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_22%281%29__5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блажей І. О. Екологічний брендинг як невід’ємна частина концепції сталого розвитку суспільства / І. О. Блажей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 22(1). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_22(1)__5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |