Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Блажей І. О. 
Екологічний брендинг як невід’ємна частина концепції сталого розвитку суспільства / І. О. Блажей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 22(1). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_22%281%29__5
  Повний текст PDF - 383.326 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Блажей І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Блажей І. О. Екологічний брендинг як невід’ємна частина концепції сталого розвитку суспільства / І. О. Блажей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 22(1). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_22(1)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Блажей Ірина Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського