Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Ромат Є. В. 
Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21%282%29__16
  Повний текст PDF - 296.605 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ромат Є.
  • Кашпур А.
  • Романченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ромат Є. В. Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(2)__16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ромат Євгеній Вікторович (1959–) (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського