Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Настевич О. П. Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21%282%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Настевич О. П. Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(2)__11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |