Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Настевич О. П. 
Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21%282%29__11
  Повний текст PDF - 434.206 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Настевич О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Настевич О. П. Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(2)__11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського