Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Радкевич Л. А. 
Розвиток digital brand’а: проблеми та перспективи / Л. А. Радкевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 20(3). - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_20%283%29__3
  Повний текст PDF - 441.036 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Радкевич Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Радкевич Л. А. Розвиток digital brand’а: проблеми та перспективи / Л. А. Радкевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 20(3). - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_20(3)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Радкевич Лариса Альбертівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського