Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Багорка М. О. Сутнісна характеристика маркетингових стратегій, особливості та принципи їх формування у діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка, В. В. Челак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 20(1). - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_20%281%29__9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Багорка М. О. Сутнісна характеристика маркетингових стратегій, особливості та принципи їх формування у діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка, В. В. Челак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 20(1). - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_20(1)__9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |