Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Овчаренко А. С. Маркетингові технології просування органічної агропродовольчої продукції на глобальному товарному ринку / А. С. Овчаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 18(2). - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_18%282%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овчаренко А. С. Маркетингові технології просування органічної агропродовольчої продукції на глобальному товарному ринку / А. С. Овчаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 18(2). - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_18(2)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |