Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Лихоносова Г. С. 
Маркетингові важелі стратегічного розвитку готельного бізнесу / Г. С. Лихоносова, Н. Ю. Кривонос // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 18(2). - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_18%282%29__17
  Повний текст PDF - 295.687 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лихоносова Г.
  • Кривонос Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лихоносова Г. С. Маркетингові важелі стратегічного розвитку готельного бізнесу / Г. С. Лихоносова, Н. Ю. Кривонос // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 18(2). - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_18(2)__17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського