Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Гаєвський В. В. Необхідність маркетингу в системі управління та впровадження бенчмаркінгу як ефективної маркетингової стратегії підприємств / В. В. Гаєвський // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 17(1). - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_17%281%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаєвський В. В. Необхідність маркетингу в системі управління та впровадження бенчмаркінгу як ефективної маркетингової стратегії підприємств / В. В. Гаєвський // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 17(1). - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_17(1)__11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |