Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Гаєвський В. В. 
Необхідність маркетингу в системі управління та впровадження бенчмаркінгу як ефективної маркетингової стратегії підприємств / В. В. Гаєвський // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 17(1). - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_17%281%29__11
  Повний текст PDF - 390.659 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаєвський В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаєвський В. В. Необхідність маркетингу в системі управління та впровадження бенчмаркінгу як ефективної маркетингової стратегії підприємств / В. В. Гаєвський // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 17(1). - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_17(1)__11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського