Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Мороз О. В. 
Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(2). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15%282%29__7
  Повний текст PDF - 350.867 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мороз О.
  • Карачина Н.
  • Семцов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мороз О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(2). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15(2)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мороз Олег Васильович (економічні науки)
  • Мороз Олег Володимирович (економічні науки)
  • Мороз Олена Василівна (економічні науки)
  • Карачина Наталія Петрівна (економічні науки)
  • Семцов Володимир Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського