Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Мороз О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(2). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15%282%29__7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мороз О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(2). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15(2)__7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |