Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Ганцура А. В. 
Особливості маркетингового дропшиппінгу в системі електронної комерції / А. В. Ганцура, Н. В. Коваленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(1). - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15%281%29__18
  Повний текст PDF - 298.109 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ганцура А.
  • Коваленко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ганцура А. В. Особливості маркетингового дропшиппінгу в системі електронної комерції / А. В. Ганцура, Н. В. Коваленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(1). - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15(1)__18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваленко Наталія Валеріївна (1999–) (економічні науки)
  • Коваленко Наталія Вікторівна (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського