Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Хорошун В. В. Системний підхід до оцінки ефективності прийняття маркетингових рішень у сучасних умовах діяльності підприємства / В. В. Хорошун, Д. В. Качуровський // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_12%282%29__32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хорошун В. В. Системний підхід до оцінки ефективності прийняття маркетингових рішень у сучасних умовах діяльності підприємства / В. В. Хорошун, Д. В. Качуровський // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_12(2)__32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |