Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Суровцев О. О. 
Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки / О. О. Суровцев // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 9. - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_9_36
  Повний текст PDF - 271.904 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суровцев О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суровцев О. О. Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки / О. О. Суровцев // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 9. - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_9_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Суровцев Олександр Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського