Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Нігматова О. С. Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу / О. С. Нігматова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 4. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_4_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нігматова О. С. Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу / О. С. Нігматова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 4. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_4_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |