Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Mazur V. Tier strategy – an effective marketing instrument in hotel industry / V. Mazur // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 236-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mazur V. Tier strategy – an effective marketing instrument in hotel industry / V. Mazur // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 236-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |