Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Дудар Т. Г. Маркетингові інструменти забезпечення позиціонування на ринку органічної продукції / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2017_1%282%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дудар Т. Г. Маркетингові інструменти забезпечення позиціонування на ринку органічної продукції / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2017_1(2)__12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |