Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Баюра В. І. 
Оптимізація ціноутворення в брендингу / В. І. Баюра // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1%281%29__30
  Повний текст PDF - 575.562 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Баюра В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Баюра В. І. Оптимізація ціноутворення в брендингу / В. І. Баюра // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1(1)__30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського