Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Lacková A. 
Marketing communication of organic food / A. Lacková // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Вип. 1(3). - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2015_1%283%29__21
  Повний текст PDF - 1.535 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Lacková A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Lacková A. Marketing communication of organic food / A. Lacková // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Вип. 1(3). - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2015_1(3)__21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського