Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Lacková A. Marketing communication of organic food / A. Lacková // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Вип. 1(3). - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2015_1%283%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Lacková A. Marketing communication of organic food / A. Lacková // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Вип. 1(3). - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2015_1(3)__21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |