Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Студінська Г. Я. Подолання бар’єрів на шляху формування бренду / Г. Я. Студінська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2015_1%281%29__20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Студінська Г. Я. Подолання бар’єрів на шляху формування бренду / Г. Я. Студінська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2015_1(1)__20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |