Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Заруба В. Я. 
Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 1. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2019_1_15
  Повний текст PDF - 2.902 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Заруба В.
  • Парфентенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Заруба В. Я. Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 1. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2019_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Заруба Віктор Якович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського