Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Бондаренко В. М. 
Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_1%281%29__15
  Повний текст PDF - 418.21 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко В.
  • Тягунова З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко В. М. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_1(1)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Валерій Михайлович (економічні науки)
  • Бондаренко Вікторія Михайлівна (економічні науки)
  • Бондаренко Вікторія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського