Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Пасєка А. С. Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві / А. С. Пасєка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(1). - С. 279-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6%281%29__54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пасєка А. С. Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві / А. С. Пасєка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(1). - С. 279-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(1)__54.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |