Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Лагоцька Н. З. Механізм партнерського маркетингу: характеристика системи складових і взаємозв’язків між ними / Н. З. Лагоцька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лагоцька Н. З. Механізм партнерського маркетингу: характеристика системи складових і взаємозв’язків між ними / Н. З. Лагоцька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |