Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Лагоцька Н. З. 
Механізм партнерського маркетингу: характеристика системи складових і взаємозв’язків між ними / Н. З. Лагоцька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_40
  Повний текст PDF - 382.123 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лагоцька Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лагоцька Н. З. Механізм партнерського маркетингу: характеристика системи складових і взаємозв’язків між ними / Н. З. Лагоцька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лагоцька Наталія Зіновіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського