Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Гафаров Н. Д. Направления организации маркетинга в малом и среднем бизнесе / Н. Д. Гафаров // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гафаров Н. Д. Направления организации маркетинга в малом и среднем бизнесе / Н. Д. Гафаров // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |