Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Ахмедова А. М. Маркетинг услуг: сущность, определяющие факторы и специфические особенности / А. М. Ахмедова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2010. - № 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_1_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ахмедова А. М. Маркетинг услуг: сущность, определяющие факторы и специфические особенности / А. М. Ахмедова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2010. - № 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_1_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |