Наукова періодика України Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu


Кулагін Д. О. 
Математична модель тягового асинхронного двигуна з урахуванням насичення магнітних кіл / Д. О. Кулагін // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 6. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2014_6_18
На основі методу динамічних індуктивностей створено математичну модель асинхронного тягового двигуна, в якій враховано дію тангенціальної та радіальної динамічної індуктивностей. Використання даного методу дозволило врахувати насичення головного магнітного шляху, насичення шляхів потоків розсіювання, взаємоіндукцію між контурами машини з урахуванням процесів насичення, а також сумісне насичення робочим потоком та потоками розсіювання для режимів, що характеризуються значною величиною робочого потоку та великими значеннями струмів контурів машини. Записано в (d, q) системі координат рівняння кіл асинхронного тягового двигуна з урахуванням насичення.Мета роботи - розробка математичної моделі тягової асинхронної машини в (d,q) системі координат з урахуванням насичення магнітних кіл. Використано метод динамічних індуктивностей, який поєднано з використанням системного дослідження властивостей тягового асинхронного двигуна (ТАД). Створено аналітичну модель магнітних кіл асинхронного тягового двигуна (АТД), в якій враховано дію тангенціальної та радіальної динамічних індуктивностей. На підставі цього побудовано тензор динамічних індуктивностей насиченої машини, за яким записано в (d,q) системі координат рівняння роторних і статорних кіл АТД з урахуванням насичення. Обгрунтовано використання методу динамічних індуктивностей під час побудови математичної моделі ТАД, що надало можливість врахувати насичення головного магнітного шляху для режимів з широким діапазоном зміни потоку взаємоіндукції між статором і ротором, насичення шляхів потоків розсіювання для режимів, що характеризуються значними струмами контурів машини, взаємоіндукцію, зумовлену процесами насичення між взаємно перпендикулярними контурами машини, а також сумісне насичення робочим потоком і потоками розсіювання для режимів, що характеризуються значною величиною робочого потоку та великими значеннями струмів контурів машини. Дані режими є характерними для тягових асинхронних машин з огляду на режими роботи тягового електрорухомого складу залізниць. Враховано зміну магнітного стану ТАД, що є актуальною задачею з огляду на таку зміну в широкому діапазоні робочих режимів тягового електрорухомого складу залізниць.
  Повний текст PDF - 224.931 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кулагін Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кулагін Д. О. Математична модель тягового асинхронного двигуна з урахуванням насичення магнітних кіл / Д. О. Кулагін // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 6. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2014_6_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського