Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Зирка В. В. Реклама – вспышка эмоций / В. В. Зирка // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 32(3). - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_32%283%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зирка В. В. Реклама – вспышка эмоций / В. В. Зирка // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 32(3). - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_32(3)__12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |