Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Григор'єва Ю. А. Методика оцінки впливу омніканальних каналів комунікацій автодилера на показники результативності / Ю. А. Григор'єва // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григор'єва Ю. А. Методика оцінки впливу омніканальних каналів комунікацій автодилера на показники результативності / Ю. А. Григор'єва // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |