![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету |
Вашків О. П. Інтернет-маркетинг – новий напрям маркетингової політики малих підприємств та фізичних осіб – підприємців / О. П. Вашків, Ю. С. Гавриленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вашків О. П. Інтернет-маркетинг – новий напрям маркетингової політики малих підприємств та фізичних осіб – підприємців / О. П. Вашків, Ю. С. Гавриленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |