Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Зоріна О. І. Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 31. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_31_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зоріна О. І. Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 31. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_31_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |