Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Скригун Н. П. 
Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача / Н. П. Скригун, В. О. Метейко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 30. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_30_16
  Повний текст PDF - 386.23 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скригун Н.
  • Метейко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скригун Н. П. Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача / Н. П. Скригун, В. О. Метейко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 30. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_30_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скригун Наталія Петрівна (1976–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського