Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Водяник М. О. Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій / М. О. Водяник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Водяник М. О. Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій / М. О. Водяник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |