Наукова періодика України Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ


Ковальчук З. Я. 
Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2013. - Вип. 2. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2013_2_14
Розглянуто результати впливу генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування емпатійних та інтелектуальних складових оптимальної педагогічної взаємодії. Проведено формувальний експеримент, спрямований на розвиток готовності до взаємодії.Раскрыты эмпирические данные по итогам формирующего эксперимента вследствие реализации программы генетически-психологического коммуникативно-рефлексивных тренинга. Проанализированы полученные положительные результаты в показателях эмпатийных и интеллектуальных составляющих оптимального педагогического взаимодействия. Подытожено, что тренинговая программа положительно повлияла на характеристики стиля межличностных отношений, толерантность к неопределенности, эмоциональный и социальный интеллект, психологическую разумность. Представлены таблицы изменений показателей эмпатии, толерантности, эмоционального и социального интеллекта, и психологической разумности под влиянием тренингов. Revealed are the empirical evidence on the basis of forming experiment because of the application of genetic communicative and reflective psychological training. Analyzed are the positive results are analyzed in terms empathy and intelligent components of optimal pedagogical interaction. Summed up is that the training program had a positive impact on the characteristics of the style of interpersonal relationships, tolerance of uncertainty, emotional and social intelligence, and psychological rationality. Posted are the table of changes in empathy, tolerance, emotional and social intelligence, and reasonableness under the influence of psychological training. Proposed are the promising directions for further research components of teacher interaction.
  Повний текст PDF - 778.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук З. Я. Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2013. - Вип. 2. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2013_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Зоряна Ярославівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського