Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Писаревська Г. І. HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства / Г. І. Писаревська, Н. В. Аграмакова, А. В. Семенченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Писаревська Г. І. HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства / Г. І. Писаревська, Н. В. Аграмакова, А. В. Семенченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |