Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Писаревська Г. І. 
HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства / Г. І. Писаревська, Н. В. Аграмакова, А. В. Семенченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_36
  Повний текст PDF - 570.961 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Писаревська Г.
  • Аграмакова Н.
  • Семенченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Писаревська Г. І. HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства / Г. І. Писаревська, Н. В. Аграмакова, А. В. Семенченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Писаревська Ганна Іллівна (економічні науки)
  • Семенченко Андрій Володимирович (економічні науки)
  • Семенченко Аліна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського