Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Варава Л. М. 
Вплив маркетингової складової (стратегії) на підвищення конкурентоспроможності металургійної продукції на зовнішніх ринках / Л. М. Варава, О. В. Бученкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 32. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_32_13
  Повний текст PDF - 586.562 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Варава Л.
  • Бученкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Варава Л. М. Вплив маркетингової складової (стратегії) на підвищення конкурентоспроможності металургійної продукції на зовнішніх ринках / Л. М. Варава, О. В. Бученкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 32. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_32_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Варава Лариса Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського