Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Бойчик І. М. 
Удосконалення брендингу як основа формування вартості суб’єкта господарювання / І. М. Бойчик // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 24(1). - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_24%281%29__19
  Повний текст PDF - 593.902 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойчик І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойчик І. М. Удосконалення брендингу як основа формування вартості суб’єкта господарювання / І. М. Бойчик // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 24(1). - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_24(1)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського