Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Цимбалюк К. А. 
Теоретичні засади управління підприємством з позиції соціально-етичного маркетингу / К. А. Цимбалюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23%282%29__29
  Повний текст PDF - 667.691 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цимбалюк К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цимбалюк К. А. Теоретичні засади управління підприємством з позиції соціально-етичного маркетингу / К. А. Цимбалюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23(2)__29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського