Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Цимбалюк К. А. Теоретичні засади управління підприємством з позиції соціально-етичного маркетингу / К. А. Цимбалюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23%282%29__29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цимбалюк К. А. Теоретичні засади управління підприємством з позиції соціально-етичного маркетингу / К. А. Цимбалюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23(2)__29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |