Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Абрамович І. А. Стратегія маркетингу / І. А. Абрамович // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 21(1). - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_21%281%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Абрамович І. А. Стратегія маркетингу / І. А. Абрамович // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 21(1). - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_21(1)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |