![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Херсонського державного університету |
Плисенко Г. П. Еволюція теорії брендингу як фактор формування конкурентних переваг на ринку освітніх послуг / Г. П. Плисенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 18(2). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_18%282%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Плисенко Г. П. Еволюція теорії брендингу як фактор формування конкурентних переваг на ринку освітніх послуг / Г. П. Плисенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 18(2). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_18(2)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |